Dag 1 en 2 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pauline Heijden - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Pauline Heijden - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2 Bangkok

Door: Pauline

Blijf op de hoogte en volg Pauline

09 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Dag lieve allemaal,

Dag 2 , het lijkt net alsof ik hier al veel langer ben. Lange dagen gemaakt en zeer korten nachten. Mijn vlucht verliep op rolletjes, bij het ophalen van mijn tas ontmoette ik Anne een 24 jarig meisje uit Tilburg dat een reis gaat maken van 2 jaar, en begon in Bangkok - Thailand. Samen hebben we een taxi gedeeld om naar Khao San Road te gaan. Dit is "de" backpackersstraat van Bangkok. 2 straten verderop lag mijn hostel. Na het inchecken ben ik even op bed gaan liggen en zo nu en dan ingedoezeld. Ik ben met Anne wat gaan eten en hebben ondertussen meer backpackers ontmoet, en daar hebben we ondertussen ook alweer afscheid van genomen. Wat gaat dat toch makkelijk hier, contact leggen. S'avonds zijn Anne en ik naar Khao San Road gegaan om de nodige drankjes te drinken, toen ik op bed lag, had ik nog 2 uur en 25 minuten voor mijn wekker weer ging. Want ik had op vrijdag om 07:00 uur een Fietstocht geboekt bij Co van Kessel in Bangkok. Met een TukTuk in alle vroegte daarheen geraced. Wat een geweldige tour. We hebben in 5.5 uur bangkok gezien op de fiets. Smalle straatjes, over het water, door tuinen van bewoners van deze veelzijdige stad. Zo druk als Bangkok zelf is, zo rustig is het oude deel van de stad aan de andere kant van de rivier. Een wereld van verschil, de smerige huizen en straatjes en de grote plantages met bananenbomen. Wat er op straat allemaal gebeurt moet je maar niet te veel nadenken want dan zou je niets meer durven eten. Tot nu toe gaat wat dat betreft alles goed. Ik heb donderdag zelfs een schorpioen gegeten. Qua smaak niet echt een aanrader maar zeker wel iets wat op je bucketlist moet staan.

Ik hoop dat het volgende hostel ook een goede WI-FI/internet verbinding heeft, dan laat ik jullie weten hoe de rest van mijn reisje er uit zag.

Tot snel!

  • 09 Januari 2015 - 11:25

    Joyce:

    Hoi lief vriendinnetje van mij,

    Wat leuk om je eerste verslagje te lezen! Ik ben erg blij om te horen dat alles goed gaat daar en dat je al leuke mensen hebt ontmoet. Zo ben je toch niet helemaal alleen! Heb je wel een foto gemaakt van die Schorpioen? Dood eng haha! Geniet er maar van daar!

    Have fun babe, misss you!

    J.

  • 09 Januari 2015 - 11:35

    Inge:

    Haa lieve pauline!

    Klinkt goed (op die schorpioen na;))!! Leuk dat je al wat mensen hebt ontmoet en alles goed gaat!
    Heel veel plezier!!

    Liefs, Inge

  • 09 Januari 2015 - 11:58

    Carola:

    nou nou dat is toch mooi dat het makkelijk gaat.
    en leuk dat je het op de fiets doet dan zie je natuurlijk wel veel meer.
    heel veel plezier, en tot horens.

    groetjes de bergjes

  • 09 Januari 2015 - 14:44

    Marianne :

    Super om te lezen Pauline! Ben nu alweer nieuwsgierig naar je volgende avontuur!

    Heel veel plezier! xxxxxx

  • 09 Januari 2015 - 16:00

    Moeders:

    HEY MOPPIE

    Ik verheug me op je verslag ik lees het graag
    Doe voorzichtig
    Xxxxxxxxxx volgende keer eet je mss wel rat haha

  • 09 Januari 2015 - 18:56

    Anouk:

    Haa Nichtje,

    Heel veel plezier daar....en wat fijn dat je ons laat mee genieten van de reis (die ik nooit ga maken;0) Verheug me op de foto's en verhalen!!

    have fun!
    xxx anouk

  • 10 Januari 2015 - 15:36

    Karien:

    Hoi Pauline,
    Leuk om je avonturen van de eerste dagen te kunnen lezen. Dat er nog vele mooie momenten zullen volgen! Heel veel plezier!!!
    Karien

  • 11 Januari 2015 - 13:29

    Jorine:

    Hoi Pauline,

    Leuk om je verslag te lezen.
    Geniet ervan!!!

    Groetjes
    Jorine

  • 12 Januari 2015 - 11:19

    Jos Van Eerd:

    Lekker souperen. Met zo'n fietske door de stad is erg leerzaam.
    Er worden daar - naar zeggen - veel groenten opgediend. Gezond voer
    dus.... Fijn zo, allemaal vriendelijke kleine mensjes.
    Veel plezier. Jos en Jorine

  • 13 Januari 2015 - 20:50

    Annemiek:

    Leuke start!! Geniet er maar goed van. Gaan je volgen op je reis.
    Liefs Erik en Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Pauline

Actief sinds 03 Nov. 2014
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 4864

Voorgaande reizen:

03 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: